Fem servir cookies per millorar l'experiència de l'usuari i analitzar el trànsit del lloc web.

Preferències de Privacitat Estic d'acord

Preferències de Privacitat

Quan visiteu un lloc web, aquest pot emmagatzemar o recuperar informació a través del vostre navegador, normalment en forma de galetes. Podeu optar per no permetre la recollida de dades de determinats tipus de serveis. Tanmateix, no permetre aquests serveis pot afectar la vostra experiència.


25 d’agost 2019

curs Aprendre per ensenyar: curs teòric-pràctic de formació de monitors/es en Prehistòria en el marc del projecte Patrim+

L’Associació Recerca i Difusió del Patrimoni Històric (ARDPH) organitza , conjuntament amb el Centre d’Estudis del Patrimoni Arqueològic de la Universitat Autònoma de Barcelona (CEPArq-UAB), el curs Aprendre per ensenyar: curs teòric-pràctic de formació de monitors/es en Prehistòria  que es realitzarà al Centre Espai Orígens de Camarasa els dies 5 i 6 de setembre. Aquest curs s’emmarca  dins dels projecte europeu Poctefa Patrim+ , programa finançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional.

En aquest curs s’oferiran diferents  recursos i eines per treballar la prehistòria en diferents etapes educatives a partir d’exemples pràctics com les visites educatives a jaciments paleolítics, el cas de la Roca dels Bous o l’ús de la gamificació com a eina de divulgació.

El curs està adreçat a qualsevol persona interessada en la formació en prehistòria i la seva valorització i socialització mitjançant tallers i experiències didàctiques en entorns escolars. Aquest curs és gratuït però requereix inscripció prèvia abans de l’1 de setembre. Un cop realitzat el curs , s’ofereix la possibilitat als participants  de formar part d’una borsa de monitors/es.

El programa del curs així com la butlleta d’inscripció està disponible a la web http://espaiorigens.es/curs-aprendre-per-ensenyar-curs-teoric-practic-de-formacio-de-monitorses-en-prehistoria/

Per més informació ardphistoric@gmail.com o al telèfon 973420427-ext 2

 

Compartir

amb el suport de: