Utilizamos cookies para mejorar la experiencia del usuario y analizar el tráfico del sitio web.

Preferencias de Privacidad Estoy de acuerdo

Preferencias de Privacidad

Cuando visite un sitio web, éste puede almacenar o recuperar información a través de su navegador, normalmente en forma de cookies. Puede optar por no permitir la recogida de datos de determinados tipos de servicios. Sin embargo, no permitir estos servicios puede afectar a su experiencia.


25 agosto 2019

curs Aprendre per ensenyar: curs teòric-pràctic de formació de monitors/es en Prehistòria en el marc del projecte Patrim+

L’Associació Recerca i Difusió del Patrimoni Històric (ARDPH) organitza , conjuntament amb el Centre d’Estudis del Patrimoni Arqueològic de la Universitat Autònoma de Barcelona (CEPArq-UAB), el curs Aprendre per ensenyar: curs teòric-pràctic de formació de monitors/es en Prehistòria  que es realitzarà al Centre Espai Orígens de Camarasa els dies 5 i 6 de setembre. Aquest curs s’emmarca  dins dels projecte europeu Poctefa Patrim+ , programa finançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional.

En aquest curs s’oferiran diferents  recursos i eines per treballar la prehistòria en diferents etapes educatives a partir d’exemples pràctics com les visites educatives a jaciments paleolítics, el cas de la Roca dels Bous o l’ús de la gamificació com a eina de divulgació.

El curs està adreçat a qualsevol persona interessada en la formació en prehistòria i la seva valorització i socialització mitjançant tallers i experiències didàctiques en entorns escolars. Aquest curs és gratuït però requereix inscripció prèvia abans de l’1 de setembre. Un cop realitzat el curs , s’ofereix la possibilitat als participants  de formar part d’una borsa de monitors/es.

El programa del curs així com la butlleta d’inscripció està disponible a la web http://espaiorigens.es/curs-aprendre-per-ensenyar-curs-teoric-practic-de-formacio-de-monitorses-en-prehistoria/

Per més informació ardphistoric@gmail.com o al telèfon 973420427-ext 2

 

Compartir

con el soporte de: